Mario Sileno Klein – E ci sono angeli

Pubblicata su:
Quatro Ciàcoe nr. 9/2011

E ci sono angeli

Per fortuna, vien subito da dire, che ghe xe àngeli. I àngeli che ga cura de le nostre pore esistenze, i àngeli che ilùmina el mondo co la so preziosa inocenza, e, purtropo, i àngeli che la cativeria de i òmeni vol sofegare in mile modi, parché la so bontà pole conprométare i so sporchi afari.

Dire che sto libro el xe on canto a la vita xe poco; xe pi giusto dire che, nel sostegnere con forza el valore de la vita, el xe anca bon de farse denuncia de tanta malvagità e crudeltà contro i “àngeli”. Vivemo on tenpo de grande egoismo, dove conta senpre de pi l’intaresse personale, el tornaconto, l’utile e el guadagno: incontrare ’na testimonianza come quela de sto libro, ’na parola profonda che sa farse domanda, invito premuroso a riflètare su la penosa situazion de indifarenza ne i confronti de i primi sbaci de vita, el xe un fato umano e sociale de grande valore, prima che leterario e poètico, visto che semo in presenza de na racolta de lìriche in lingua italiana.

Questo conferma che un cuore di donna – di mamma – di nonna – di poetessa – di credente, el pole trasformare la parola, el verso, la poesia in una “spada coraggiosa” par conbàtare contro i “nuovi Erodi” che còpa l’inocenza.

Nobilissimo sentimento che rapresenta un ato de fede nel Dio de la vita e de la speranza da far rinàssare nel cuore de l’omo. La forza del messagio del libro, cussì ben evidenzià da le note introdutive de Mario Richter e de l’abate de Praglia, Norberto Villa, la vien da la “indiscutibile capacità espressiva” de l’autrice, ben preparà nel doparare on linguagio lirico lìnpido, trasparente e purissimo, pien de calore e de giojose tonalità, dove la singola parola deventa “oasi di pensiero” nel giardin de le imàgini puntuali e didàtiche. Poesia, quindi, par òmeni de bona volontà e de “spiccata” sensibilità.